Welkom op mijn reisblog!

5 september 2012 - Almere Thuis, Nederland

Hi everyone,

Zoals jullie weten sta ik aan de rand van een kleinschalig avontuur. Zo voelt het voor mij tenminste. Een uitdaging dat mij ontzettend leuk lijkt en waar ik ontzettend van ga genieten. Maar wat mij ook zenuwen oplevert en mij  nerveus kan maken, want weg zekerheid.

Ik wil jullie graag op de hoogte houden van mijn tijd in Engeland, om de doodeenvoudige reden dat ik jullie erg waardeer. Door de jaren heen heb ik of van jullie kunnen leren of verschrikkelijk met jullie kunnen lachen of schaamteloze momenten beleefd. En bij een aantal gaat alle 3 op. Ik zal niet in details uitwijden ...

Een aantal zullen zeggen: Stef je bent 27 jaar, je hebt een vaste baan met een leuk team, een stel verschrikkelijk leuke vriendinnen (met leuke aanhang), je hebt een verschrikkelijk  leuk huis  en je geeft dat op? Nou nee zo rigoureus is het allemaal niet. Het is maar aan de andere kant van de plas. Ja soms is het eng, soms is het spannend, maar het is vooral leuk!

Dus hierbij mijn eerste bericht op mijn blog. Het zal geen wekelijkse blog worden, maar het zal meer iets worden wat rond de 6 weken geschreven zal gaan worden. Uiteraard als jullie dit te veel vinden, is er een afmeldknop. Maar stilletjes hoop ik dat jullie mijn blog zullen lezen, af en toe reageren en het mooiste zou zijn als jullie er soms ook even om moeten lachen.

Liefs uit Almere (nog eventjes)

Stephanie

1. Bert de Graaff:
    6 september 2012
    Hoi Stephanie, ik wens je het allerbeste in Engeland en ik ben ervan overtuigd dat je het heel goed gaat doen daar. Heel veel succes!
  2. Stephanie:
    7 september 2012
    Ik moest hier al om lachen ;-) Welke dag vertrek je ook alweer precies? xxx
  3. Jacq:
    10 september 2012
    Joehoeee Steph ik ga je volgen! Leuk!!
  4. Roos Groenewoud:
    10 september 2012
    Oww spannend> Is het bijna zover!! je kan gelukkig nog wel stemmen deze week :)

x
  5. Laura: